forum zz-tu 72 ŁDH-ek Matecznik
No to zaczynamy! Pierwsze nabory już za nami, plany zastępów sprawdzę już na pewno do końca tygodnia, a teraz krótki plan co się będzie działo:
1. Piątek nabór w 170, potem zbiórka ponaborowa w sobotę około 10:00, na którą Asia (S.) ściągasz też swój zastęp o którym gadałyśmy
2. Nabór w S.P. 5 jest cięższą sprawą bo od 2 tygodni próbujemy się umówić na chociaż rozmowę z p. dyrektor, ale nie daje to rezultatów;/, ale nie poddajemy się i mam nadzieję, że damy radę zrobić ten nabór jeszcze w tym tygodniu (dam znać w poniedziałek)
3. gra chorągwii (biorą w niej udział wszyscy, czyli całe zastępy i cały zz). 24 wrześniazajmujcie cały dzień, nie ma jeszcze dokładnych informacji co do miejsca lub innych szczegółów, ale powinno to się wyjaśnić w przeciągu kilku dni
4. biwak szczepuw ty =m roku nie w Lutomiersku tylko w Chechle, koszt tak jak w tamtym roku 30 zł, jedziemy z Kaliskiego o 8:37 w sobotę 8 października a wracamy około 17:30 w niedziele
5. no i na koniec już oficjalnie: 24 JEST DOŁĄCZONE DO 72:)
Offline
Najważniejszą rzeczą w igrzyskach olimpijskich jest nie zwyciężyć, ale wziąć w nich udział, podobnie jak w życiu nie jest ważne triumfować, ale zmagać się z organizmem.
Drogie druhny drużynowe!
Igrzystka Olimpijskie.
Termin: 24.09.2011
Godziny: 9.00 – ok.18.00
Koszt: 15 zł (w tym obiad)
Spotykamy się w Parku Julianowskim przy muszli o godzinie 8.45
Na Igrzyska zgłaszają się drużyny patrolami. Patrole mogą mieć minimum 6 osób, a najwięcej do 15 osób (z tym, że optymalna liczba to 10 osób) patrolowymi mogą być druzynowe/przyboczne/starsze zastępowe.
Konkurencje do zgłoszenia:
*OBOWIĄZKOWE
biegi 60 m (wiek 11-14) 2 osoby
biegi 100 m (wiek 15- w górę) 2 osoby
biegi 400 m (wiek 11-14) 2 osoby
biegi 600 m (wieki 15 – w górę) 2 osoby
skok w dal – 3 / 4 osoby
pchnięcie kulą – 4 osoby
rzut piłką lekarską – 4 osoby
*GRUPOWE (2 konkurencje do wyboru)
Piłka nożna – 6 osób
Koszykówka – 5 osób
Siatkówka – 6 osób
Hokej na trawie – 6 osób
*INDYWIDUALNE (1 konkurencja do wyboru)
Sztafeta na basenie – 6 osób
Gimnastyka artystyczna – 4 osoby
ZGŁOSZENIA
W zgłoszeniu liczy się przede wszystkim kolejność! Wysyłacie je drogie na adres mailowy marlena.walas@gmail.com do 20 września do godz. 24.00 w zgłoszeniu podajecie nazwę patrolu orientacyjną liczbę osób + wypisujecie listę imię i nazwisko osób do poszczególnych konkurencji. W razie pytań piszcie, dzwońcie – jesteśmy do dyspozycji
Miłych treningów! I do zobaczenia 24
pwd. Marlena Walas wędr.
sam. Dagmara Helińska
Offline
ja moge zająć się dopingiem ! jak bedziemy zgłaszać patrole to nadajmy im jakieś fajne nazwy : D "samuraje z matecznika " ! i zróbmy sobie takie opaski na głowe : D i plakaty i okrzyki ! TAK , ja się tym zajme ! :]
i co to jest za zbiórka ponaborowa ? dla kogo ? czy to jest zbiórka to co miała być z 42 ?
Offline
W sobotę zbiórka ponaborowa razem z chłopakami z 42 w Parku Źródliska o godz. 10:00 (o tej godzinie spotykają się dzieci pod szkołą, my musimy spotkać się wcześniej o 9:30, żebyście wiedziały co robimy na zbiórce, bo większość z nas będzie stała na jakimś punkcie). Ogólnie będzie to dalsza częśc naboru (w szkole mówimy dzieciom, że kręcimy film z okzaji XX-lecia istnienia naszej drużyny i podszebujemy statystów, którzy wcielą się w rolę harcerzy. Na naborze sprawdzamy czy dadzą sobie radę z podstawowymi rzeczami, które wykonują harcerze, a w sobotę będziemy sprawdzać dodatkowo ich umiejętności aktorskie, na koniec zaprosimy ich na następną zbiórkę). Ogólnie punkty na grę wymysla Dancyś i 42, bo my zajmujemy się zajęciami na naborze, więc wszystkie dokładniejsze informacje będą w sobotę już na miejscu:)
Magda 175 i 1 nie da się podłączyć pod Park Źródliska, bo to są za duże odległość, żeby je na pierwszych zbiórkach zabierać.
W S.P. 5 nabór jest w czwartek (Asia Cz., jesteś na naborze;), fabuła najprawdopodobniej taka sama), a zbiórka ponaborowa w piątek o 15:30 przed wejściem do szkoły.
Offline
No i jeszcze jedna wiadomość, legendy o naszej spec grupie już chodzą po okręgu, dlatego zostałyśmy poproszone o .......zorganizowanie Sylwestra harcerskiego dla starszych (zz-tów), więc rezerwujcie sobie czas w Sylwestra. Jak spotkamy się na grze chorągwii to zrobimy krótką odprawę to powiem Wam co mniej więcej trzeba ogarnać i podzielimy się na sekcje zadaniowe (weźcie próby na stopnie, albo przejrzyjcie je to może przy okazji zrobicie to jako jakieś zadanie na stopień).
Offline
Łódź, 30 września 2011
Związek Harcerstwa Rzeczypospolitej
72 Łódzka Drużyna Harcerek
Łódź, ul. Rewolucji 1905r. 9
W dniach 8-9 października 2011r nasz szczep „Zacisze” (WWW.ZACISZE.ZHR.PL ) wyjeżdża na biwak do Chechła. Będzie to wyjazd zachęcający nowe osoby do przyłączenia się do harcerstwa. Zapraszamy na spotkanie w sprawie biwaku chętnych rodziców. Termin spotkania zostanie podany na zbiórce harcerskiej.
Planowane są 2 ciepłe obiady w sobotę i niedziele, 1 kolacja w sobotę, oraz 1 śniadanie w niedzielę.
Wyjeżdżamy w sobotę rano. Zbiórka o godz. 8:10 na Dworcu Łódź Kaliska. Wracamy w niedzielę około godz. 18:15 w to samo miejsce.
Koszt biwaku to 30 zł (w razie trudności finansowych proszę o kontakt z drużynowym. Nie
chcemy aby sytuacja materialna decydowała o wyjeździe dziecka na biwak)
Na biwak należy zabrać:
- śpiwór- koniecznie (jeśli ktoś nie ma to proszę wcześniej zgłosić drużynowemu)
- latarkę
- miskę do jedzenia
- ciepłe ubranie
- coś nieprzemakalnego
- strój sportowy
- ubranie robocze
- przybory toaletowe
- długopis
- najlepiej dwie pary butów
Potrzebna jest także Państwa zgoda na wyjazd dziecka.
Wyrażam zgodę na wyjazd mojego syna ………………………………. na biwak harcerski do Chechła w dniach 8-9 października 2011r. z 72 Łódzką Drużyną Harcerek ”Matecznik” pod opieką Ewy Świderskiej.
………………………………..
(podpis)
W razie jakichkolwiek pytań proszę dzwonić na:
telefon do drużynowej Ewy Świderskiej : 693 843 960
Offline